مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-09سياسي

 استاندار خراسان جنوبی از سایت اقدام ملی مسکن نهبندان بازدید کرد


 استاندار خراسان جنوبی در اولین سفر شهرستانی خود به نهبندان از سایت اقدام ملی مسکن شهر نهبندان بازدید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی  استاندار خراسان جنوبی در اولین سفر شهرستانی خود به نهبندان از سایت اقدام ملی مسکن شهر نهبندان بازدید کرد.

جواد قناعت، امروز پنجشنبه 17 آذر با هدف بررسی وضعیت اجرای پروژه ها و پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی در دست ساخت نهبندان از این پروژه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازدید با همراهی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان نهبندان انجام شد.

فرماندار نهبندان در این بازدید گفت: تعداد کل متقاضیان اقدام ملی مسکن در نهبندان 375 نفر است که زمین لازم به کل متقاضیان تخصیص داده شده است.

مجید بیکی با بیان اینکه تعداد 126 نفر از متقاضیان برای دریافت تسهیلات، با بانک انعقاد قرار کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد برای همه 375 واحد پروانه ساختمانی صادر شده و در تعداد 295 واحد نیز عملیات فنداسیون به اتمام رسیده است.

وی اظهار کرد: از مجموع واحدهای در دست احداث، برای 48 واحد سقف اجرا شده و 14 واحد نیز به مرحله سفت کاری رسیده است؛ در بحث اجرای زیرساخت های لازم شبکه آب برای 100 درصد پروژه اجرا شده و عملیات اجرای شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 استاندار خراسان جنوبی از سایت اقدام ملی مسکن نهبندان بازدید کرد

 استاندار خراسان جنوبی از سایت اقدام ملی مسکن نهبندان بازدید کرد